måndag 27 februari 2012

Jag är kär......

Egentligen har det inte varit nån speciell dag idag :D har inte gjort så mycke men ändå så har det varit en speciell dag på nått vis.. Joo jag skulle ha gjort nått idag men då jag skulle iväg med bilen min till gymmet så kom först int dörren upp :( hade typ fryst fast :D sen då jag fick upp den så vart allla förster heeelt i frost innaför och jag hade brott så jag sket i jumppan för jag skulle ha blivit jätte sen om jag sku ha börja skrapa alla jävla fönster. Så jag for in och fixa på datorn lite :D Meen nu på kvällen tog vi en lång powerwalk med hundarna och det var skönt!!
 Märkte idag att hur kär jag egentligen är i den här lilla bloggen jag har <3 och det är kul att jag ser att männiksor faktist går in och kollar på mina små inlägg :) Jihuuu älskar er!! Pussar till er alla!! 
XXX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar