måndag 27 februari 2012

Korkade jag..

Jag har försökt och försökt ladda upp bilder från tellen till datorn men med no resultat :( hmm så tänkte jag att måste kolla minnet... Och upps det var fullt :D vafaaan :D min förra dator blev int full på 5år och den här är full på ett halv år??? :O :D Well jag överdriv använder nog ganska mycke med min telefon kamera så kanske det är dom bilderna som tar upp allt minne här :D Måste köpa en mega ute hårdskiva tror jag :D

Här har ni några bilder från fredagen efter fondue kvällen. Jag och Natalie blev här hemma hos mig och jag drack lite vin och så pratade vi och kollade/hörde på youtube klipp/musik och hade kul. Sen for vi en sväng ut och kolla på slags mål :D haha!
 Så här såg jag ut :)
Natalie posar med Bruno och Spanks 

Ready to go!! Jaa vi gick ut i våra snygga stövlar!! hah! Männiksor kollade nog lite långt men dom bara inte förstår sig på snygga stövar tror jag ;)

1 kommentar: