söndag 12 februari 2012

Pics from yesterday

Igår var det alltså Jasus och Nikos valmistujais fest i Grönan och de var super roligt! Kvällen blev rätt suddig för mig till sist och idag mår jag som förtjänat :D haha! Men klart de ska firas då vännen blir färdig, halloooo :D Har inte mått så här dåligt på länge och allt verkar gå såå trögt just nu :D huh.... Men här är iallafall lite bilder från igår... Blev int så många bilder men några iallafall :)
Kolla Jasus ögon :D ena blått och andra grönt :D freeaakyy :D
 Nya vännen Mimmi :)
 Tivoli gänget hittade till Hangö! Jihuu! "Grönsak" hahah jag hade inte skrattat på länge lika mycke som jag gjorde igår med dom :D hahah! 
 Q och jag :)
 Mimmi och illan prinsessa Jasu :)
 Jasus fina mamma :) 
 3st fina brunetter :)
Puss på dig kastrull 

1 kommentar: