torsdag 2 juni 2011

Go or no??

Har hela våren tänkt på att färga håret blont men har inte vågat... Och idag då jag var hos mammas så prata vi om det och hon vill alltid att jag ska bli blond igen :) hmmm.. Men vet inte?? det tar ganska mycket på håret och så.. Men om jag inte gillar det så får man ju det alltid tillbaka mörkt :) 
Så tänkte att jag skulle ha er att kommentera NO om ni inte tycker jag ska göra det/ passar i det, eller GO ja ni vet ju vad det betyder ;) 







tumblr_kza7stfxgS1qzd0s7o1_500_thumb.png.jpg

alice-dellal6-680x895_large.jpg

tumblr_lk5tuvnuii1qjsh5vo1_500_large.jpg

För snyggt är det också med sidecut och blondt hår, och liite snyggt kanske med färgad utväxt ;)

2 kommentarer:

  1. NO, tror int de passar ti sidecutten :) men man kan ju altti färga de tibax!

    SvaraRadera
  2. Tycker du passar så bra i ditt mörka å du ser så mycke äldre ut så NO för mej :) Men iofs så kan du ju prova å färga tillbaka om de int passar :) Skönt med lite ändringar ibland nog

    SvaraRadera