tisdag 2 november 2010
Tunnelmaa!
Ja såg att Mimz Jussa och Ida hade haft lite jul fiilinkii där hos dom... mmm men dom e int dom ända sidu ;) jaaaa... För jag ha haft ljus på heela kvällen och sen så hitta jag igår såna där röda hjärt julljus lamppor som ja satt i en lasipurkki och så tog ja fram mina Paul Frank SnowBall's o pyntta här lite.. Mmmm!
Hiss!
Alla tror jag drar Hiss eller Diss men det gör jag icke ;) Skrev nu bara så för att jag idag då jag for till skolan tog en hiss bild ;) Chick! (min pannlugg borde klippas liite igen, faa an de ska nog helatiden trimmas!)
I like my little nuttura^^
Nu lite gladare inlägg!
Jaa aa efter mitt förra inlägg måste jag nog posta ett gladare har jag på känn.. Tänkte berätta för er att min absoluta favorit låt just NU är Rihanna - Only Girl!!! Hon rockar nog hett!! Love that girl!
Men jag är ju också en grymmt stor fan av Taylor Swift! ;) Jep! Och hon har släppt en ny CD. Hörde lite på den på spotify och den va super! Där va en låt som plinga genast och det var Taylor Swift - Mine ;)
Två grymma brudar!
Men jag är ju också en grymmt stor fan av Taylor Swift! ;) Jep! Och hon har släppt en ny CD. Hörde lite på den på spotify och den va super! Där va en låt som plinga genast och det var Taylor Swift - Mine ;)
Två grymma brudar!
Ja blir fitti och lessen!!
Jag förstår int människor som kan göra ont till djur. Och det gör ont i mitt hjärta att ens tänkt på att det finns så många som gör de. Bara för att dom int kan besvra sig så har människan INGEN rätt i världen att göra hemska saker till djuren!!!!!! Och jag förstår int ens hur eller varför det händer sånt, djur är oskyldiga dom gör int illa till människor om dom int blir hotade, det är vårt fel om dom gör nått till oss!! Get it! Den här världen sku vara perfekt om inga människor sku finnas! Thats a fact!
Ja kolla just en trailer som en kompis på FB hade laggt upp!! Jag kunde int hålla emot tårarna!! Heelt sjukt!!
Kolla det här!!! USCH!
Ja kolla just en trailer som en kompis på FB hade laggt upp!! Jag kunde int hålla emot tårarna!! Heelt sjukt!!
Kolla det här!!! USCH!
måndag 1 november 2010
Ja blev just kär!

Men dom här e ju bara för grymma <3
Jag måste sluta gå in på Henry Koles sidor, meeen gud nu har dom dessutom -40% på nästan alla skor :S :D Oh nou!
Lyssnar på!
Lyssnar sombäst på Phantom Planet-California, och de e såååå bra :) Satt den för ett tag sen på min Spotify lista och ulala vad bra den är :) Jag saknar sååå O.C (mest Ryan ;)) så den här låter får mig alltid på bra humör! Ojj de sku va så bäst om dom sku börja med O.C igen ^^
<3
Min dag.
Jag fattar int nu ha ja sutti här vi datorn i 2 timmar nästan.. och int fått någo gjort!! Grrrr ja hatar de när man bara blir o jumiii nånstans :S Int kan ja heller säga att ja har slött för ja borde int ha slött för de finns 100 saker ja borde göra... men int får ja någo tehtyyy.... elller joo dumma bilder får ja nog tagana :D Nåja no stress så att säga...

Lite slöböga bilder ;)
Ha ju nog annars haft en intensiv dag så att säga... kröhöm... Stäg upp 11 typ och då fick ja viesti att min vaatetanko sku vara i Valintatalo på andra torget.. Så ja hoppa i mjukisbyxor och lenkkarin och gick med rask tackt dit och så visa ja viesti "henkilöllisyystodistus", så hade ja ju plånboken hemma. Så gick ja efter den. Och sen tillbaka efter paketet och tillbaka hem.. Där va de 5,2km lenkki ;)
Efter de fixa ja klädställningen och hoppa i duschen och gick till skolan.. Där vänta mig en kasvohoito genast 14 och efter den så hade ja en till kasvohoito kl 16 så va ja klar en 18 och sen åt ja och städa lite och stack hem... Men riktit snabbt ha denna dag gått, och imoron har vi teori... undrar vad vi går igenom då :)
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)









