onsdag 21 april 2010

Feels so good!

Igår hade vi hela dagen ansiktsmassage och det var sååå skönt!! Jag somnade då min "partner" var och kollade när läraren visade alla nya liikkeena, jag drömmde till och med någo men de kommer jag int ihåg mer :D men de är nog dom bästa timmarna vi har i skolan just nu, för det är inte bara ansiktet vi masserar utan också liite ryggen, axlarna och armarna. Så man e riktigt relaxed när man kommer hem efter en lång skol dag :)
Men på fredan har vi yrkesprov :S och det betyder att vi ska göra behandlingar (pedikyr och manikyr) åt kosmetologer som sedan bedömmer allt.. Och jag är liksom såå skrajj för det att jag vet int va jag ska göra :( att de är sen minder kul!

2 kommentarer:

  1. Det går nog bra Hanna :) Aaahh.. ansiktsmassage sku int sita så fel.

    SvaraRadera
  2. Nojoo hope soo.. men våra lärare gör allti såna skräck scener av de så de e allti liite jännä :D Juu de e nog såå skönt! O vi har de imoron igen så ja får njuta igen ;)

    SvaraRadera