torsdag 22 april 2010

Freakin' awesome lookin' nails!!!

Va o kolla lite på Asos sidor efter klänning till bröllopet vi ska på på sommaren, men hmm hitta nog heelt annat :D Hitta helt ljuvliga O.P.I lack iiiiik.. Faller nu förtiden helt sika lätt för nagellack.. Why is that?!?


Dom här var dom jag mest föll för, för de är faktist Alice In Wonderland nagellack eller färgena är inspirerade därifrån. Jag vet inte men efter att jag såg leffan så har allt med Alice In Wonderland fått mig sold :D


Sen hitta jag dom här ljuvliga färgena också, skit snygga till sommarens beach tår ;)

Dom här strumppisana har ja vilja ha läänge och ja ha sökt dom över aallt!! Nu hitta ja ju dom så ja borde ju nog beställa dom men de är bara de att före ja ens ha hunni ut från dörre så är dom sönder så ja vet inte om ja riktit borde :S men ja vill sååå ha dom!! :(

5 kommentarer:

  1. såna strumppisar tänkt jag o beställa! men ja beställde dom me små hjärtan iställe, för dom had ja vila ha så länge :I) kanske nagellacks himon beror på att du är kosmetolog ;)

    SvaraRadera
  2. Joo ja ha sökt dom här helt sika länge men dom ha allti vari sluut så ja antar att ja borde tila dom :D haha nåjoo de kan nog vara ganska sant Sarina ;)

    SvaraRadera
  3. va ska du på för bröllop? :)

    SvaraRadera
  4. En min o henkkas bekantas :)

    SvaraRadera
  5. Oi Hanna ja viste inte att du hade blog :) Måste börja följa med lite här :) Altså ja har också kolla på domdär nagellackena.. särskillit dendär blåa eftersom den heter "Absolutly Alice" och Alice e mitt andra namn... kan du gissa vem ja e? Ja kan ge ennu 1 vink; Ja _ÄLSKAR_ opi nagellack!!!!! <3<3 :D

    Puss o kram!

    SvaraRadera