söndag 25 april 2010

Party with my best girls!

Igår kväll blev en helt lyckad kväll men ja tycker ja hade ändå mera fun hemma när vi börja än sen när vi for ut.. För man splitsar allti när man far till baren, de e allti lite synd.. Nåja men en super sak var att jag fick mina Alice In Wonderland O.P.I nagellack beställda av en mycket snäll Henkka i London! Tack helt otrolit mycke Henkka!! I'm so happy now!!! Så nu väntar ja på att få dom hem :) Men här e lite bilder från igår!

Ja antar att Jussa försöker hitta lite andra låtar än vad jag hade från förut på min spotify playlist ;D

Nailpolish show off!! Fast de syns int så bra :D

Spanky va messis hela kvällen.. He likes partys ;)


Ja bara måsta sätta den här bilden hit, köpte den igår hit till Henkkas kämppä och den passar helt perfect hit :D

6 kommentarer:

  1. Hhihi köpte samma skylt åt Ida ti födispresent :P den e så bra. vill själv å ha en!! :)å ja vill komma hem å festa me er ja oxå juh! :P

    SvaraRadera
  2. nästa gång vi har flick-kväll måst vi fixa mat o nå sånt ;) jejj nu ha ja kommentera din blogii ;D men ja lova ju igår o börja göra d ..

    SvaraRadera
  3. Ojj de måst vi :P slurpp! Duktigt Jellu! <3

    SvaraRadera
  4. Nästa gång e jag me från början ;) PROMISE! Och utan jappe ;)

    SvaraRadera
  5. :D Jooo Mims du måst nog komma!! Vi försökte nog fåå dej men Mims va ensvis :D

    SvaraRadera
  6. Tss ja vet, ja va lite tuti :D Men nästa gång lovar jag att jag kommer fast jag bara vill stanna hemma och sova :D

    SvaraRadera