söndag 25 april 2010

Some tops and stuff for the summer!

Var idag till min käraste syster snabbt och hälsa på, så kolla vi lite i en H&M katalog så jag måsta bara fara och kolla på deras hem sida när ja kom hem... Så beställde lite grejjs därifrån ;) Your fault sis!

Men nu fuderar jag bara att va betyder det där som står på toppen? Some one who knows??

Den här var ett super bra och billigt fynd.. Bara 9.95€
Och det här fint spräkliga lakane var ett riktigt fynd också. Ett paket med dynvar och påslakan var 9.95€, helt fräscht nu till sommaren!

7 kommentarer:

  1. Efter liite ut förskning så fick ja veta va de står på toppen "Kärlek är oundviklig" :)

    SvaraRadera
  2. Jepp sku just skirva å berätta va de betyder men så såg jag din kommentar :P nice maxiklänning! :)

    SvaraRadera
  3. Hihi Henkka va helt att du måst ta reda på va de står där före du köper de :D så ja googla ganska länge tills ja finally hitta de :D

    SvaraRadera
  4. nå beställde du rocken ti mig ti lika.... d va ju liksom d som va juttun....

    SvaraRadera
  5. nå beställde du min rock tillika... d va ju d som va juttun...?

    SvaraRadera
  6. Syster vännen de fanns int din stl :( ja ska nog ännu fara o kolla ti hm om dom sku ha stl där.. annars kollar ja om dom har nån liknande för ja tycker ja sett en liksnande i HM..

    SvaraRadera