fredag 14 maj 2010

Fynda!!!

Igår var jag hos mamma och pappa heeela dagen, de var helt super kiva och skönt för ja var ute hela dagen. Men efter att vi hade ätit så for jag och gräva lite i mitt gammla/(nya nog) kläd skåp.. Jag hitta fullt me saker som jag prissatte och ska föra till loppiset, men ja hitta också annat kiva som jag heeelt glömt att ja nånsin ens ha haft :D t.ex. en paul frank väska med småa vit och blåa ränder helt perfect nu till sommaren och sen en paul frank nessesär :)

Så hitta jag också ett par sprillans nya ballerinor som jag hade köpt nångång i vintrast :D

och min fina frill klänning^^


och sen de fynde jag faktist behöver mest så var ett iPhone fodral som jag hade gömt i nattygsbordet! Ganska fult men de är nu tillfälligt tills jag får pengar till nya :) Där kan man se lite av de nya O.P.I nagellacke! LOVE IT!!!!!!!

Där va de, allt kan man hitta i sitt eget klädskåp :D

*
*
*
*
*

Dom här solisarna köpte jag i stan på onsdan från Lindex tror jag att det faktist var, ska skicka tillbaka Les Specsena för jag passa nog inte i dom.. såg ut som nå annan fluga :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar