torsdag 13 maj 2010

Går dagen!

Sorry sorry att jag inte skrev igår men jag hade heeeelt fullt upp! Min syster och min mom var till stan igår, plus att dom var också till min skola på liite treatments då vi hade kundbetjäning :) Jag gjorde ansiktsbehandling åt mamma och två andra flickor pedikyr och manikyr till henne och min syster fick pedi. och mani. Jag tror vår lärare tänkte att vi inte är den normalaste familjen fast vi alla andra hade nog riktit roligt :D


Efter skolan/alla trementsena så for vi till stan och shoppa! De var faktist min systers födis så vi for till mitt favorit café, alltså fazers café i stockas översta våning :) där åt jag en mega räksmörgis och en maffig choklakak bit ;) NAM!

Syster

Mamma



Fortsätter skriva senare nu ska jag till syster o kolla ishockey! ;)

1 kommentar: