onsdag 26 maj 2010

Kostym Sandaler Hårklippning Bakers.. Aaallt möjligt!

Idag hade vi kundbetjäning men bara halv dagen så alla hade bara en kund, riktigt skönt! Jag hade en jätte ljuvlig och söt gammal tant som jag gjorde pedikyr till :) Sen kom jag hem så hann jag int göra så mycket för vi for nästan genast till stan. Vi tog metron till Ruoholahti där vi for in till två outlettin! I den första butiken hade dom nog fullt med saker man jag hitta nog int någo kiva... Men den andra butiken var helt mega där fanns fullt med olika märken som: Super Dry, CTRL, Volcom, Gant, Pepe Jeans, Spirit, Havaianas, Paul Frank, Henri Lloyd o.s.v. Jag hitta faktist ett par gladiator sandaler med nitar och pärlor på.

30€ not bad!

Sen då vi sku ta metron tillbaka så blev jag heelt sekasin, de for ju nog mot centrumet men det känndes som om vi sku ha fortsatt vidare, liksom mot hangö så när vi hoppa av i Kamppen så var jag heelt bortta :D Jag förstod inte någo!

Vi ha prata länge med Henkka att han borde fara och klippa sig så gick vi nu för bi nån hairdresser så bestämde han sig för att fara och klippa håret, så jag gick vidare till stocka för jag sku hitta studentmössa till min kompis Jessica. Då dom kosta nå 60-70€ i ekenäs och 29.90€ i stockan för exact samma mössa! Sjukt! Nåja men såklaaart så hade dom int hennes stl.. Så jag gick tillbaka och där var min sötaste pojkvän med nytt sexigt hår! Nam!

Sen var vi till kostym affären efter H stiliga kostym! Han hade valt en ljusröd knapp skjorta till och den kommer att passa perfekt då hans kostym är grå :) Jee väntar såå på nästa vecka!!

Efter allt yras så blev vi ju hungriga och bestämde oss för att fara till Baker's. Dom hade parsa viikot så vi tänkte vi skulle ta parsa med beikon och beirne sås till appertizer. Men jag sa att vi borde dela på en.. men nej :D Portionerna var mega och jag tyckte inte alls om de :/ Sen hade dom på special härän ulkofilé pihvi och franskisar så det tog vi sen. De var helt okej inte någo att skryta över men inte heller någo att klaga över!


Cutest!

Omnomn!! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar