tisdag 25 maj 2010

Skön dag!!!!

Efter att jag skrivit färdigt förra inlägget så kela vi med henkka vad vi skulle hitta på.. han tyckte att vi skulle fara till Högholmen... Och dit for vi sen! Tog metro till Brändö och gick resten av vägen dit, riktit skönt..piku liite svalt men uppfriskande :)
Henkka tyckte det var tråkit då alla "stora" djuren bara typ låg och sov eller att dom inte ens var där, men ja tyckte de var helt skönt att bara gå omkring och kolla alla söta beibi djur :)


Sen tog vi Högholmsbåten till baka till stan, de va KALLT! Fast de gick nog mycke fortare än att gå dit! Sen var jag exträmt hungri så vi for till Stockas Fazer Restaurang och äta! De var Yummyy! Lasagne och sallad!!!


Sen for vi och kolla i butiker, jag hitta super fina farkku shortsin från Gina Tricot och en fin Topp också! Och dom hade ljuvliga skor i Union Five! Dit måst jag faa och shoppa sen då jag får min första lön ;P


Krångel :D

SUPER CUTE!





Nu tänker jag bara chilla och ta det lungt! Imoron har vi bara halv dag skola!! F**kin' awesome!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar