onsdag 28 juli 2010

Mooore shopping!

Igår var det då min lediga dag så ja beslöt mig för o fara och spendera liite pengar.. Jag lånade mammas bil och for iväg till Salo. Just efter visko så sprang det en baby älg ut på vägen rakt framför mig :S de va liite scaryy!! Men resten av vägen gick riktigt bra! (som tur) I salo var jag till Lindex, Vero Moda, JC och H&M. Sen var jag en sväng via Ekenäs också, for bara snabbt in via djur affären och köpte ny "katt sand" till Spankys bur, en mat skål, kanin karkki och "tandborst" ben till Brun och Sergei (mammas hundar)!


Ekenäs Only 16.95€

Salos Only 29.95€
(Jag vet int heelt om ja tycker om fickan med nitarna på.. det kan hända att jaf tar bort den?? eller??)

Lilla Peace halsbandet från JC och stora från Lindex

Lila armbandet är från JC och det svarta från Vero Moda

Mössan 9.95€ och halsduken 16.95€ båda från Salos Vero Moda
(den ser jätte vintrig ut den här bilden... Nooou snart e de kaöt väder igen :()

Jag behöver få mina dagar under lite kontroll så jag köpte den här lilla söta kalender idag från Tias Bok 11€



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar