onsdag 28 juli 2010

Gumman i lådan kanske??

Jag får snart någo fnatt med det här kämppä råddena! har kollat nu i hur länge som helst efter en men oftast så har dom såå dumma tider som dom har visningar eller så svarar int "försäljaren" eler så är dom så långt borta från stan... Igår hitta jag en super kiva på nätet men idag när ja kolla på nytt så fanns de inte där mer så försökte ja nu ännu ringa typen men han svara ju int... Sen hade han ringt tillbaka men då var jag och "stor jobbade" ;) Sen svara han int helelr då ja försökte ringa tillbaka... Så man börjar bli smått fed up med det här... Jag ångrar så förbajskat att jag sa upp min förra kämppä! Där hade ja ju 2 spåra stoppar så va jag i skolan och en stor och ljus och fin kämppä! WHY??? Jag får väl bara ta och bosätta mig i en pahvilaatikko nånstnas, för mina val börjar snart ta slut :(

Men heeej on ja hittar en sån här "big box" så e ju allting löst! Kanske till och med större än en 1:a ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar