måndag 5 juli 2010

My day off!

Igår så for ja ju ganska tidigt o tuti (21.30 typ) så idag vakna jag där en 8 tiden, heelt skönt att vakna den tiden! Sen skicka Henkka att har var i bryssel och att han efter 2 timmar sku fortsätta till Finland, de gjorde min moron super! Så då fick jag iver att stiga upp också! Så jag gick till stan, så for ja och hälsa på Janette på jobbet. Så var jag på en heelt okej sämla på cafét och så for jag tillika och hälsa på Tintti i Peak&Gant! Där hitta jag min bort tappade telefon laddare ;) Så tänkte jag att ja skulle fara tillika och hälsa på min mor i banken men hon var inte där.. Hon var tydligen och visa någo hus.. Så tog jag mig ner till mammas och pappas där jag fick för mig att tvätta min svarta bil! Och vips efter några muskel övningar med svampen så hade jag en pink bil mittiallt (jag blev ju nästan schockad!) Så nu täcks jag köra omkring me den igen ;)
Sen sökte jag mig till SäätöPörssi för att köpa lite dammsugspåsar så att ja sku fåå lite dammsugit här hemma ;)
Så min lediga dag har hittils gått ganska snabbt! Fast engentligen så sku ja nog vilja ligga på stranden eller gården och bara cätcha bruna, meen nejj!

Nu väntar jag bara att klockan ska bli så att henkka kommer hem! NAJS!

Ny tvättad Caj
(Hon bländar ju helt i ögonen ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar