måndag 5 juli 2010

Weekend shopping

De här veckoslute har jag fått köpt ganska mycke egentligen :P Liite blommiga övredelar, två par espardriller, en ny Nomination del, sen fick ja en bikini från H&M, ett par kiilakorko skor och en jakkupaita från Nelly.com, en klocka och en nya doft juttu till bilen ;)

Vero Moda 12.95€

Vero Moda 12.95€

Only 14.94€
(Alla dom här fina blompaitona hittar ni i Ulla-Dress ;))

Life style bodan 17€ st

H&M

Only

Mina första kiilakorkon (om man int räknar med såna där "Spice Gilrs" kiilakorko skor som jag hade då jag var 7år ;)) Dom här är en aning för små men ja beställde genast en stl större så om dom andra e bättre så sa Cha att hon sku köpa dom här! Men jag älskar den här modellen och dom är ljuvliga att gå med ;) Från Nelly.com för 39€




Min nya klocka som jag köpte idag från Lagerroos, jag var faktist den första som köpte en sån klocka ;) och de märkte ja också för dom hade liite problem med att för korta bandet.. Men vi fick de nog fixat tillsist! Hip Hop heter märket :D och min pinkka klocka doftar strawberry ;) 29€ Aj laik!

Efter att jag tvättade bilen så for jag och tanka den tillika.. Annars sku ja säkert ha blivi på vägen ;) Och på samma gång tyckte jag de var daggs att köpa en ny doft juttu, i vattenmelons doft ;) ....

Min kära urbläkta odoftande hunk får gå på pension!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar