lördag 31 juli 2010

Perus Hannas Fredag...

Idag var det då fredag... Jag var först på jobb i Ulla-Dressen, de var riktit kiva dag idag. Vi var ensama med lilla och vi va ganska slö så dagen gick ganska snabbt :) Ännu snabbare gick det när hon hade köpt ylläri mega påse med Fani Palan :P Slurpp!! Och idag bestämmde a mig för att INTE köpa någo nya kläder mera under tiden då ja jobbar! Måste spara liite pengar till stan... OM ja nu då får mig iväg flyttad dit.. får se.....

Vi hade planera med syster att fara ut och äta då de är hennes kars födis nu på lörda så vi tänkte fira honom liite. Så det blev Tico Taco! Heelt gott var det nog men portionerna sku nog ha kunna vara en aning större för killarna blev nog int så mätta på det, men vi flickor blev ;) Efter det så gick vi till HSF på efterrätt. Men ja tyckte dom hade liite dåligt med efterrätter?? Mn ja beslöt mig sen för att ta en Choklad Fondant tror ja den hette?? de va så bra för där sto att de va till en svartvinbärs sås typ, och ja avskyr svartvinbär så ja sa att ja int ville ha de men sen då dom andra fick sina fondanter med svartvinbärs såsen så va de ju bara några droppar där breve så dom tyckte ju att ja va löjli när ja int kunde äta de.. Men ja hade tänkt mig att dom sku ha typ satt de på den där fondanten så därför ville ja ju int ha de.. ;) Sen tog vi också en drinkki till och de smaka precis samma som min favorit slushi på TIVOLI :)

Haha jag sku snabbt ta ett foto i hissen efer att vi hade vari hos Henkkas mummi, men de blev liite för brott så ja har nån knäpp min pä ;) Men Henkka e söt!

Efter allt njutas så kom ja hem och vila liiite för ja sku ju på jobb, som alltid! Men ja fick nog int mycke sovit för sen kommer Henkka hem o yrar någo och sen mittiallt var ju klockan så mycke att ja måste stiga upp och göra mig i ordning och sen sticka på jobb!
Men de var helt skön jobb dag idag, roliga människor och så fick ja ju sluta tidigare.. Men ja diggar int fredagar lika mycke mera som ja gjorde förut. För nu e de så att ja ofta just ha haft jobb på dagen sen har man någo på kvällen före man ska på jobb så man hinner int ta de lungt alls före och sen har man ännu en lååång lördag fram för sig.. :/ nåjaa men man lir ju allti som tur belönad vid något skede!




Men nu ska ja nog ta o lägga mig så ja orkar imoron för imoron är ja ensam i ena btiken o Lillan i andra så de kommer att bli ganska hetsigt.... Men tuti got and c ya later aligator!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar