söndag 1 augusti 2010

Im workin' my ass off! ;)

Just hem kommen från mitt härliga jobb... Och nu har ja då igen fått min veckans träning ;) sköönt när man får sånt gjort tilika som man tjänar pengar... nåjaa.... Men iallafall så e de ju kiva så behöv man int springa i gymme, fast int sku de ju heller skada ;) Ja märker att ja nog är liite för trött för att skriva någo men ja gör nu de ändå...

De va faktist en kiva natt på TIVOLI inatt. Tiden gick jätte fort och människorna var nu någolunda ordentliga och ja klara mig riktit fint ensam utan stress, så de va nog en lyckad kväll för min del :) synd så e de snart slut :( fast den nog ha vari jobbigt med två jobb så vil ja nog int alls att de ska bli höst och man får ledigt för de e såå rolit me sommar o kiva jobb :) me
n för se liite vad de blir för juttu för mig i höst... för den e nämligen heeelt öppen ännu....

Hahah svettig och trött jag!

Neej nu o sovaaaa!!!

3 kommentarer:

  1. Saknar dej Hanna! :) Vet du när Tivoli har avslutning förresten?

    SvaraRadera
  2. Mizz u too Jaz!!! :) ja e nog int helt säker... :S men kanske den 21.8?? Bra att ja nu ens vet va de kostar i dit eler va de e för åldergräns :D ja e allti liite poissa oleva när de har o gör med tivoli :D när ja bara e där på vs :) när kommer du hem bruttan???

    SvaraRadera
  3. neeej det kan int vara då dom har e ännu itn hemma då juh!!! komme rtroligen hem den 2.9 om jag bara få¨r flyget bokat snart...

    SvaraRadera