onsdag 22 september 2010

Min första ishockey match nånsin!!

Har helt glömmt att berätta att jag förra torsdagen var på min första ishockey match!! Det var IFK - Jokerit!! Men alltså ja tänkte ju pissa på mig då det blev första målet åt ifk!!! Alla bara flög upp och skrek heeeeeeelt täysillä!!! Guuuud!!!!! :D Sen försökte jag nog lite vara me men min konsetration for på allt annat :D ja kollade bara på alla människor och int allls på ishockey :D Tyckte nästan det är bättre på TV :D


Hahha sen måste jag ju också köpa en halsduk så att ja nu iallafall sku fåå lite mer fiilis :D

4 kommentarer:

  1. Min kaveri Annis pappa e valmentaja (och ex spelare) fö IFK så vi kanske får nå gratisbiljetter ti deras match :P

    SvaraRadera
  2. Jeei! de e nog helt rolit att vara o kolla :) ha du vari tidigare? Vi ska väl fara på vinter på ute match i olympia stadion :) brrrrr.... kalllllt... :D

    SvaraRadera
  3. Uu, the dude ovanför dig is checking you out ;) heheheh

    SvaraRadera