torsdag 23 september 2010

Todayyy its ma birthday!! Im gonna party cuz its ma birthday!!!

Jepp så e de!! Idag är det min 20 års födis!! How fun :D Men ja ha yra på som nån råtta idag!! Vakna och så for jag till stan med min über puppe :) Via ulla dress... sen hem till mamma och pappa :) sen igen till stan och köpa lite jutskun... Med i inköpte hade jag......... hårfärg..... hmmmm....

Så jag bestämmde mig för att göra lite ändring på mitt hår så nu är det nästan svart :) Coolt!! Fast de blev liite ojämnt så måste nog färga de på nytt :) men jag är faktist nöjd med det!! Vet int vad Henkka riktit tycker men int har han nu aldrig nån skillnad så knappast stör de han så mycke :D
Vad tycker ni? :)



Nu ska jag byta lite kläder och fara till mami och papi och fira lite :)
Cya later :)


Visar presenterna senare!

6 kommentarer: