måndag 27 september 2010

Presenter av mina kära vänner :)


Den här söta popcorns skålen fick jag av Max Macken och Jami :) Tack guys!


Den här fina grejen fick jag av Jessica, en burk var man ska ha de 4 shott glasen pluss is och lila karaffen som kommer på burken, super söt! Tack!!!


Sen lite skumppa och likör :) Namnam!! Tackis allla!!


Sött armband och snygg ring av Jussa :) Tackiss!!


Fint nit armband och söta örhängen av Ida och Jens!! Tack!!


Sika fint armband av Janette och Sebba!! Tack!


Lite pink baking stuff!! Tack killar!!


Stocka present kort!! Tack flickor!! :)

Och en fin blomma av mina ljuvliga jobb kompisar :) Kiitos!!

Taack alla mina ljuvliga vänner för en kiva födis!!!! Och tack för alla fina presenter!!! Ni är bäst!!! :) <3 <3

4 kommentarer:

  1. Varsågood :) Hihi, har också en del av dom rosa baking stuffen. megasöta!!! :)

    SvaraRadera
  2. Ajoo de har du ju :) i knoww sååå girly ;)

    SvaraRadera
  3. Kom ihåg o ha is i nedre delen så hålls shottglasen kalla ;)

    SvaraRadera