fredag 24 september 2010

JAG VILL HA GAMMLA VANLIGA POSTEN TILLBAKA MED ALLA SNÄLLA TANTTER!!!!!

Tack fittans R-Kisoski skit som INT alls kan sköta om posten som kommer till dom!! Beställde 07.09.2010 ett par kläder från en site i england och jag var helatiden och fråga efter det till Ärrän, för där va en juttu som ja ville ha till min födis! Men neej aldri hade de kommi... Så va ja ida och fråga igen men ingenting fanns där?? Så ja ringde till Boohoo som jag hade tilannu allt ifrån och fråga att whats up?? Nå de visa sig att de hade kommi till Hangö post office redan den 13.09.2010 men de hade redan hunni skickas till baka till UK!! Alltså att ja kan bli FITTIT störd på sånt där!!! Så nu e min dag mega förstörd!!!!!!!!!!! Om gammla posten ännu sku ha funnits sku ja ha fått mitt paket för lääääänge sen!!!






Nån av dom skulle jag ha haft på mig.... MEN NEJ!!!! Guuud att jag kan bli ARG på sånt där slöas!!!

2 kommentarer:

  1. WORD! De har 2 gånger "tappat bort" mina paket -.-

    SvaraRadera
  2. Gaaaaah ja blir sur på dom!! En gång så for ja dit o så sa ja att de o de pakete ja hade int lappen med för man får nog ut de utan också )och ja visste att de hade kommi!!.. nåja så sa han att de ha nog int kommi (siis han for int ens o kolla!!) så tänkte ja att nå ja far nu hem till mamma o pappa efter lappen... Och vittu han blev nålå då ja kom dit me den... ja sa till han att "så här dålig service ha ja aldri fått" nej hoho!!!

    SvaraRadera