måndag 29 november 2010

Helt död!

Jaa aa ja e så död som man bara kan va! Efter ett veckoslut med båda dagarna på jobb och ett bänd som dr.doctor så kan man int väl vara nå annat!! Plus att ja vakna heelt i onödan klockan 8 idag då jag ändå först tog10.50ans bus... huuuh!!

Nu sitter jag på min soffan och stirrar tomt på TVn och håller på att somna, tänkte nog ta mig till sängs snart!... och oooj nej kom just på att jag inte kan fara och sova för än byket e klart!! F! Menn ojj tur så kommer de kumman kaa :D haha! :D

Alla mina kroppsdelar är till is för vår skola är som en stor igglo! Jooo! Gammalt hus med orginal fönster som tilloch med e sönder på vissa platser så faan ingen värme hålls ju int där!! Oh när man kommer hem så månne de int e nå -20 här också!! grrr ja döör!! Varför så kaaaallt!!

Nåjaa nu ska ja frysa ihäl här och vänta på att den där tvätten ska bli klar.... -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar