söndag 28 november 2010

Städ söndag!!

Jaa aa, Henkka sa eller fråga eller hur den nu va att "kan du städa här lite när jag far och spela, men du behöv int dammsuga" (poker alltså) KIVA!! O ja va bara att jooo!! Nåja så ja ha nu då plocka undan fullt med kläder och satt tvättmaskinen på och städa WCn och fixa och aaaallt möjlit huhu e heelt slut ju :D Nu tänkte jag kanske baka lite julstjänor och vänta på att han kommer ner från spelandet... 

Haaha joo de ha vari ett plågsamt vs för mig för på fredagen så träna jag lite muskelövningar här hemma när Henkka var i punttis och guuud ja vet int när ja senast ha gjort magisar så ja gjorde grymmt måga olika och nu ha dom vari så sore och sjuka och jag har blivid pinad av både Henkka och syster för det, för redan när jag skrattar piku liite så tar de sjukt så dom ha kitla och knipit mig. Usch va oförskämt! :D

Nej nu ska ja ta de lungt och kolla TV ;) pussar ha en bra kväll allihop! 


P.S ja älskar jultidena ;) såå mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar