tisdag 14 december 2010

Dress chaos 2!!

Tillika som allt julhandlas så gick jag och pröva klänningen till JC.. Det fanns bara S och jag såg genast att den var förstor, men jag gav nu den en chans och prövade den. Men den satt nog int perfekt och det harmar! Så jag stack iväg till OneWay för att pröva den här: 


Och den satt super! Så jag tog den och den var dessutom bara 21€ :O men nu när jag kom hem börja ja nog fundera att om jag ändå borde fara efter den andra för den var nog mera jag.. och man kan ju sy in den... 
Så vad tycker ni jag borde göra??

5 kommentarer:

  1. Äsch. Jag ser inte bilden. Kan ju nog ha något med safari att göra. Men knappast vill du ha tips av en 27-årig tant =)

    SvaraRadera
  2. bilden funkkar eeej :)

    SvaraRadera
  3. Voi vide :( Ja ska fixa de mina vänner! :)

    SvaraRadera
  4. Nå int ska du ju fara å köpa den andra om du nu just ha köpt denhä...
    D va ju julklappar du sku handla...

    SvaraRadera