tisdag 14 december 2010

Yrboll Pappa!

Min pappa e yrboll! Saken e den att jag köpte till han hans favorit bänds nya cd (Bruce Sprengsteen!), tänkte sidu att jag ska ta hem alla poäng på favorit present ;P Sen ringde han idag helt super duper glad att "Hanna jag köpte just Bruces nya cd!! :D BigSmile" och jag baaa "nooooooooo". Så jag sa ju till han sen att "pappa du måst föra den tillbka NU! för jag ar den till julklapp till dig ju!"... Sen föröskte jag ringa till Jerrys musik i ekenäs och fråga om man kan hämta den tillbaka... men dom ba "nej vi byter endast" :O och jag hade redan paketerat cdn och jag var 100% säker att jag hade kastat kvittot... Så när jag kom hem grävde jag igenom gammla köttbullar och tomatsås burkar i roskiset! USCH! men inget kvitto! -.- Sen ringde jag ännu och skulle fråga om jag kan hämta den tillbaka utan kvitto till stocka som jag var helt säker på att int kommer gå igenom! Och dom ba "tottakai, kunhan et ole avannut cd tai mitään" JAH!! I JUST LOVE STOCKMANN! <3 Men varför pröva jag inte det helt till först, före allt roskis grävas....

Så nu ska jag då hitta på nått annat full poängs paket till papsen! 

2 kommentarer:

  1. Vitsi va du ringer hit å dit för att få alla dina schoppingar å funkka... men d lönar sig ju!!

    SvaraRadera