torsdag 16 december 2010

Gissa vaad!

Hihihi!! Igår kväll tog jag 6ans tåg ner till Hanko cittY! For en sväng till mamma och pappa och fixa julklappar och äta soppa :) Jag frågade dem vad dom tyckte om om jag skulle fixa en sidecut.. Jag fick ganska positiva reaktioner iallafall av pappa han sa"Jaa de e ju inn nu, har sett många flickor med sånt hår på tv!" ja blev helt paff :D Men mamma sa nu bara "et sit tuu itkee mammalle" :D de gjorde jag då jag färga håret från blondt till svart :D Så jag sa till pappa att han skulle beställa tid till mig också då han sku beställa tid åt sig själv..
Så nu ska jag på onsdagen kl 16 till Caro och fixa min sidecut! Jess! Hoppas ja int får pupu pöksyyn bara :D

3 kommentarer:

  1. Jeee! Bra att nån vågar, kommer säkert bli sjukt snyggt!

    SvaraRadera
  2. Ja hoppas de blir de :D De va bra när ja ringde Caro och fråga lite så hon hade blivi heeelt paff när pappa hade sakt att ja ska ha sidecut :D

    SvaraRadera