tisdag 21 december 2010

HEJ på er!

Hej Bloggen!

Ja fattar int nu har jag igen haft nå kunno lång breaki från blogg skrivande.. Nåja men e igen back in business med fulllt med saker att skriva om :D KUL! Fast hinner såklart int nu berätta någo dessutu mera, utan de får bli till ikväll!
Kom just till hangö efter lite åbo yras! Igår va jag och henkka fleera timmar i Stock/Hansa och köpa julklpappar och de märktes för vi somna typ 20 på soffan och for o sova till sängen kl 21 men sen fick vi typ int sömna i min mini säng så de sluta med att jag for o la mig på soffan och let "kung Henrik" sova i sängen -.-
På hem vägen for vi en sväng via skanssi för att kolla efter Snoukka byxor till mig men det blev istället ett kanin hus åt "S" :D Han ha märkt revir hela tiden på de sen vi kom hem :D de va säkert nå andra kanin pojkars dofter på den...
Nu ska vi ensväng och hälsa på mam och pap och packa lite julklpappar där :)

C ya later! Ska visa lite grejs! Tex. vad "H" hämta åt mig från Italy!! ;) Kolla in later!

2 kommentarer:

  1. Can't wait to see ya new shit lol!

    /Alissa

    SvaraRadera
  2. Aissaaa how did you know what i wrote up there??? :) Well that was good!!!! love ya!

    SvaraRadera