lördag 29 januari 2011

Bon Bons.

Är just hem kommen från mamis och papis där vi ha fira the birthday girl Ada ida :) åt en god middag med stekt fisk potatis tsatsiki och 1sta klass knakisar ;) nam! och efterärtt blev det glass som mamma tidigare hade köpt från glassbilen :D Sen bada jag och Henkka Ada och Lana och vi blåste bubblor hihi!

Jag var tidigare på dagen till leksaks affären här i hangö och köpa presenter till Ada och dom hade loppuunmyynti så allt var väl på -30% så jag köpte ett Hello Kitty pussel, en röd el visp och en blås bubbel burk till Lana! Sen hitta jag super söta tallrikar som jag länge ha vari sjuk på. De va liksom ett sätt med 4 tallrikar som har typ olika bakelser och olika choko bitar på o så e dom olika färger men den pinka var ju SÅKLART slut :( så jag tog två olika tallrika 2st o 2st :) låter ganska krånglit :D





Ja tycker dom e såå fina :) dom var ju ockås på -30% så jag tror ja ska fråga Henkka om han kan köpa dom gröna tallrikarna ännu :) Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar