lördag 29 januari 2011

Hur kan man vara sååå glömsk?

Ja ha int ännu heller kunna sluta tänka på dom snygga conversina med nitar... Så nu har jag bestämt mig för att köpa svarta conversin och beställa nitar :) Så tjejer se upp för jag kommer antagligen ha dom snyggast skorna i stan den här sommaren ;) Woop woop!

Kan ju också berätta här att nu sitter jag och Henkka på soffan och bara löhöö :) skönt! Ja sku int ens kunna tänka mig att fara ut ida! Så skönt att bara ta de lungt o mysa med varandra, eller han spelar poker och jag bloggar :D mycke mysas blir de nu int men ni fattar va ja menar!

Jooo och vet ni vad! Att just kom jag på en annan grej ja ville visa här på bloggen vad jag hade köpt från båten så sku ja gräva fram de från sminkväskan men inget där så kolla ja i väska inget där och de va en eyeliner med elektrist blått glitter som alla bara tyckte ja sku köpa att de passa till mig så de ha ja nu glömmt på båtskin :( Men tur så e syter där sombäst så ja tila henne att fara o köpa en ny åt mig för den kosta bara 3€ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar