söndag 23 januari 2011

Breakfast!

Morgonmålet = viktigaste måltiden på dygnet! Och det har jag faktist märkt! För om jag inte äter ordentligt moronmål så vill jag bara ha guta helatiden! Idag då vi sku äta moronmål så knack mamma på dörren med cykelnyckeln till min cykel, så jag fick fara ut ocg gräva fram min cykel från 2 meter snö... hmm efter allt grävas med ugging och pyjamas byxor så kunde jag gå in och fortsätta med mitt moronmål... Hmmm var hittar jag de?? Jooo under en soff dyna??? Okej de e så att vi äter alltid i soffan för vi har ingen matbord hos henkka så jag hade lämnat frukosten på en tallrik på min dator (fick brott ut!) så allt va helt hårit och äklit så jag blev lite grumppy på Henkka nog...  Så åt bara ett litet råsbröd så har haft lust på allt möjligt hela kvällen men har bara ätit banan så de e ju bra... men nu vet jag att frukosten e viktig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar