måndag 24 januari 2011

Elixia here i come!

Hejsuli! 

Nu sitter jag som bäst i sängen under täckt :( fryser som ett litet lamm... Men har nog inte hela dagen suttit och fryst under täcket.. nej! Har varit i Pargas och "haft" föreläsning, jag sa nog inget men ja va me och var viktig :D Jag och min klass kompis Tanja blev dit kuskade av våran rektor kl8 imorse. Så de ha vari en tidig moron för mig.. Vi (eller Tanja egnetligen!) hade föreläsning om Janssen produkter som vår rektor är maahantuoja för. De va riktit kul men de va super kallt och efter att vi hade ätit så fick jag super ont i magen så de va lite painfull, men vi slapp iväg tidigt! 

Jag tog en runda i butikerna här i grymma Åbo Och hittade ett par super fina och super bra sittande bh:n och ett par svarta prickiga stay ups! Stat up är mycket skönare än strumpbyxor.. Men de som va mest tjohejsan var nog då jag gick förbi Elixia "bordet" i Hansa! Och dom sku ha mig dit och snacka lite... Sen förklara dom om deras erbjudande i februari som hela månaden är 5€ och man har prövo tid 10 dagar och om man före den 10.2.2011 säger upp sig så blir det ingen kostnad.. Så månne int den här damen singed her name under... Jepp så nästa vecka har jag tränings vecka och tänker fara dit och pröva hela veckan och sen så hoppas ja ju att ja int blir fäst och vill fortsätta och slutar den 10.2.2011. Så ni som vill pröva på de så sök er till Hansa och catcha upp med en Elixia brud! För sen om jag fortsätter så blir mars och framåt 71€/månad.. Ganska dyrt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar