måndag 28 februari 2011

Floppcakes??

Jag var tidigare idag en snabb sväng in till kirppiset och Oh my god!!! Alla min kläder var typ slut sålda?? :O hur kan det vara möjligt! :D tur så hade jag på fyllning med mig, men oooh vad kul att kläderna duger till åter använding jag blir så glad! Och nu hoppas jag att vi har samma lycka fram över!!

Och mina muffinsar blev super! Men sen att förvandla dom till cupcakes blev en disaster rent utsagt :D Ja e fan ju bara ingen master kock! och ja borde börja inse de och int bara tro att ja faktist kan allt och sen blir de ändå till skit :D Nej nej! Men helt super goda muffinsar blev de iallafall! Dom sku innehålla kakao och vi hade bara Oboy hemma men den var ju smak satt med Daim så de blev en liten Daim tvist i dom :D Sen hälde jag med gullt med kokos i smeten och de blev heeelt gudomligt! Nam! och när jag hade satt dom alla i formarna så tänkte jag att ja sku pröva sätta lite jordgubb i några. Så ja tog frysta jordgubbar satt dom i mikron och krossa upp dom och folda dom med in i smeten! Och dom bleb helt utsökta! Så now on så gör jag nog bara muffinsar inga cupcakes, de får nog bara nån annan göra åt mig :D

Såna här var det nog ganska ont om i mitt kök idag :D 

2 kommentarer:

  1. vike kirppis ha du fört til? :) Borde också :D

    SvaraRadera
  2. Ömm ja o syster har i Anka i hangö och vi förde på lördan och de va typ helt tomt idag :D sjuukt!

    SvaraRadera