måndag 28 februari 2011

Skrålla just igenom bilder från våren/sommaren 2010!

Vi låg just med Henkka och titta igenom lite bilder från Våren/sommaren 2010 och ja fick genast fiilis på våren att nu sku den nog få vara här och liksom ganska mycke också! Så jag tänkte bjuda på lite olika bilder! Hoppas ni diggar! 

Redan i maj kunde man ligga ute på terassen och sola!! Grymmt!

Vi hade en grils night hemma hos min mamma och pappa då vi vaktade huset. Och då drack jag SAY färdig blandad cosmo! Super god! nam ;)

Samma kväll och Jellu och Jussa fick nå fnatt med brillor :D

Jepp! Inne på Origo :D 

I tåget någon av dom hundra gångerna jag åkade tåg mellan Hangö-Stan! Och där hade jag ripsenpidennyksii som jag snart igen har!! ;) *blink blink*

Min ur snygga bandeau som är från Monki, var helt tookig i Monki då dom öppnade i stan! 

En glas tur i leijonparken med moster gullungar <3

Picknick på backgårds berget med två mycket nära vänner Lisa (saknar dig!) och Josefin :) saknar dig också Josefin :)

Ur söta H på båten påväg till Högholmen :) 

Mina snygga Gina tricot shorts för bara 9.95€ tror jag de var ;) dom sprnga jag i heeela sommaren! 

Ojj här är dom ännu typ oanvända! Min a Jimmy Choo ballerinor <3

Hahah vi var super ofta ute och äta i stan under våren med Henkka då han typ bodde hela våren med mig där :) De va mysit och kul! 

Ojj det här var mitt absoluta favorit nagellack tills sommren börja då jag mera inte hade tid att lacka naglarna då jag hade så mycke jobb :D 

Bästa sommar isglassen Twister! Nam såå gott och i glassbikinin blir det ännu godare!

 De här var mina favorit leggings sommaren 2010! Sååå grmmyt snygga och coola!

Hahahah! Den här gången på jobb trodde jag att jag påriktit skulle pissa på mig då Jasu tvåttade slushi maskinen och borsten fasnade :D och hon fick int låss den på någo vis :D Sen va hon helt rädd att pomon sku se de så hon såg helt ut som nån lessen liten valpp :D men Hanna de master hoiti den bort därifrån utan några problem ;D 

Ny klocka som dofta jordgudd :)

Outfit bild! Saknar min Fornarina shorts! Vill ju gå me dom nuu!!

Nu ska ja ta o lägga mig så att ja sku kanske friskna till lite :( Natinatt!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar