onsdag 23 februari 2011

Shit pomfrit......

Oj nej :D jag är som bäst hos min mamma och pappa och jag vägde mig just (vi har ingen våg hemma!) och neeej jag har gått upp et kilo :S Fan! Hoppas ja int blir mera sjuk (har redan mega sjuk hals :S) till nästa vecka för då ska jag dra fulklt med pass i gymmet och jumppa pass! Hur kan jag ha släppt det att jag gått upp i vikt och inte ner!! Nu måste jag skärpa mig och int äta skit! Fy!

Tumblr_lf1yy3crpf1qffrcuo1_400_large
Sån här våg vill jag ha!! Den sku få en på bra hurmör varje gång man väger sig oavsett om du gått upp eller ner :D

1 kommentar:

  1. Var inte orolig Hanna, vikten kastar alltid några kilo beroende på hur mycket man ätit/druckit/pissat/skitit. Troligtvis har du bara lite mer vätska i kroppen än vanligt! OCH muskler väger mer än fett!

    SvaraRadera