tisdag 22 februari 2011

Tja tja!

Herre gud vad ja ha stressa om min blogg dom senaste dagana jag har varit här i hangö :S Då nettin in ha funkka och strömmen ha vari av och bladi bladi blaa! Men nu fick Henkka sin nettitikku och funkka så de e super! Men ja ha nu int gjort så mycke itressant :D Eller på Lördan var jag på Mimmis 20 års bileen en knapp timme 2 typ sen var det jobbet som kallade.. Och jag skulle vara i lilla baren så ja måste fara lite tidigare för att lära mig kassan! Och ja digga de helt fullt! TILLS.... en full kompis kom och fällde öl på min kortmaskin så att den gick sönder :@ grrr! Störande!! Och ja blev ju i lite små panik för ja tänkte att nu får ja bara sura miner och argt skrik resten av kvällen! Men de gick riktit fint och jag fick den bästa tippin nån nånnsin fått i pullobarin sa Vicke :D så ja va nöjd!! :) Där skulle jag nog kunna vara i fortsättningen!

Och igår städa vi hela kämppän typ förutom övrevåningen som jag började med idag... Och nu har jag fullt med kläder som ska slängas eller till loppis! Min städing slutade ganska snabbt då jag iställe fick fiilis att börja prisätta klädena :D hih!

Och joo det bästa! Jag beställde ny telefjong idag! Och dom lova att den kommer före vs ;) Visar den sen! Nu ska jag fixa mat! Ungns broiler och grönsaker och sallad! Vi har lite sån här diet vecka med Henkka :)

Visar lite shopping från vs lite senare ;) stay tuned!!

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar