torsdag 17 februari 2011

What a day......

Min dag börja int så super idag... vakna 09.57 och fick panik för borde ju ha vari i skolan för en halvtimme sedan. Nå så ringde jag och sa att nu ha ja sovi pommii och funderade om jag hade nån kund genast kl 9 och de tog en stund före dom hitta sidan i mappen där det stod... och sen börja mitthjärta tikittää då hon sa att "joo sulla on vanhojentanssi mekikkaus..." ohh fuck! Då va de panik! Men tur var det nån annan ledig som kunde göra den iställe! Sen tog ja de lite lugnare hemma och åt för engångs skull moronmål!
Sen hade ja lite panik då ja sku få en manlig kund till ansiktsvård för nog e de ju lite kånstit att peta i nån gubbes ansikte.. eller hur? Men jag hade tur och de var en äldre man och han somna så de va ingen panik allas :D
I slute av dagen i skoaln så börja jag känna att nu fan börjar jag få blåskatarr :S och de fick jag! Fa an också! Så ja ringde hit och dit och vända på samtal härifrån och drifrån för att få medicin men det blev tillslut att jag hamnar fara till Mehiläinen imorn på moron och ta kisi test och träffa läkare! Så ja får de fixat. Visste faktist int att om man bara låter blåskatarr va så kan spridas till munuaiset och då e de allvarligt :S

Efter skolan ännu så for ja till Mims för att fixa lite Naglar till henne! Dom blev långa med surprise surprise lila tippi ;) efter de ännu så gick jag Mimmi Ida och Jens till Dennis och åt pizza! Nuu ska de nog va slut med skitmat! fyyfaan! Men ja kunde bara int måtstå då dom börja prata om att dom sku dit :D grrr de e deras fel ju! :D

Nu e ja heeelt slut efter en sån här dag och tänker fara och sova snart så jag vaknar tidigt för att gå till läkaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar