lördag 19 februari 2011

Saturday with the family!

Hej alla! Jag har inte riktit hunni skriva så mycke igår då jag sprang till läkaren och sen tog tåget hem och genast upp till stan med bil och var hemma först 23 tiden.. huh! Men jag hade urinvägsinflamation och fick medicin till det så hoppas de nu går över. Och idag är det Mimmi som skall firas :) fast jag och Jellu har jobb så vi får ta den alkoholfria vägen bara :( men de e okej för då mår vi super imoron då dom andra mår prutt! hheh!
Igår förde vi upp Henkkas mamma till stan då hon skall till hans syster i Sverige och hälsa på (jag vill också!!!) Så efter det for vi till Jumbo fast jag sa till H att NEJ ja vill int :D men han va ba joo vi far :D nå tror ni ja kunde hålla mig! hmm näää! Jag hitta nmligen nya tränings brallor från stadium (mina egna håller på få hål :S men som nog kan sys!) Sen hitta jag i en butik var dom hade guess och CK och annat så hitta ja ett par sköna typ sport bhn men ändå int vit för 14€ dom var på rea så dom köpte jag :) och sen från pieces 3st kneehigh sockor svarta gråa och armygreen super sköna! Voi ändå med mig :D nå men de va nödvändigheter! Men min shopping slutar int där för igår före vi for iväg så va ja en snabb sväng via Sportia för att kolla om dom sku ha nån fin mössa och vantar.. men de hade dom int utan ja hitta ett par super fina DC skor som var på -50% ja måst visa dom här :)
Nu e vi hos mamma och pappa och mamma ville bjuda på mat så hon fixa innerfile och klyftpotatis :)nam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar