torsdag 31 mars 2011

Huvudvärk :(

Usch jag har sån huvudvärk nu att huhu! Sen ha ja också nyst ett par gånger under kvällen och det brukar visa att jag börjar bli förlyld -.- hope not! För det blir ett hektiskt veckoslut som jag inte vill missa, med jobb och teater! Men jag tror jag vet av vad jag fått huvudvärk, för ja äter just nu medicin mot urinvägsinflamationen och farmaseuten sa att jag borde dricka mycke vatten för de e en ganska stark medicin, men idag ha de nog vari ganska knappt med drick bart.. För ja kan int dricka kranvattnet här i Åbo eller int i skolan för rörena är gammal och vattnet smakr skit där, hemma går det om jag har fult med is men på Elixia går det helt bra... hmm! Nåja men nu drack jag ett stort glas med karpalo saft så kommer säkert springa hela natten i vessan :D

Nu och sova!! Natii! Och imorn kommer min ljuvliga prins hit! <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar