fredag 1 april 2011

1:a april!

Go moron alla! Ja ligger hemma idag för igår for jag o sova med en overkligt hård huvudvärk, och sov ganska dåligt eftersom den inte ville ge sig, så jag bestämmde att ja stannar hemma idag.. Vill inte och kan inte bli sjuk nu för nästa vecka har vi tutkintona så måste vara frisk!!

Nåja men nu ska ja berätta två grejjer åt er som häbde under resan..
Första! Jag hade just vaknat kl var kanske 12 på dagen men jag var ännu sjuk men jag tänkte att ja sku ta lite frisk luft och fara och hälsa på alla vid poole! Så går jag dit och söker efter min familj och hittar dom. Sen ser jag att mamma ligger och tar sol heelt i sin egen värld så jag visar sshh tecken åt henkka och min systers man! Tänkte att ja sku skrämma henne för jag hade is kalla händer då ja va sjuk.. Sen visar henkka att näää med händerna och huve och säger att fel person och visar på pappa som har ryggen emot mig.. Men ja vill ju skrämma mamma! Så ja sätter händerna på hennes axlar och hon får en shock! Och henkka säger åt mig att säg nu förlåt åt damen! Ja e helt vah??? Och så kollar ja på henne och märker att faaaaaaaan de va ju int min mamma :D ohh nouu!

Det här kan jag berätta för er att ha ja fått höra om helatiden sen de hände :D och Henkka njuter varje gång han får berätta de till nån!!

Fast ja tänker berätta andra grejjen nån annan gång för de blir annars så långt inlägg :D

Nu moronmål och sen i dushen! Tjolahopp!!!

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. d kan int finnas någon annan som lyckas så som du min kära lilla syster... du e bara för gullig du!
    Men vänta int för länge med följande grej för d var bara för rolit att höra d me, harmar att ja missa d.

    SvaraRadera