torsdag 31 mars 2011

Jag är ett päron :(

Jaa jag är ett päron, ja vet inte om jag är till kroppsformen ett päron men i huve e ja de! För gissa vad jag just lyckades med :( jag hade datorn på tv borde och telefonen fast i den med usb saldd men telefonen var på soffan.. Så sladde blev ju mitt emellan soffan och bordet.. Sen höll ja på o sählää någo och så sku ja gå förbi soffan, och månne ja int drog ner datorn i gålvet!!! Noooou! Ja fattar int den som väger flera tonn mer än min "lilla" telefon så flög i golve iställe med en smäll.. Ohh well, jag fick ju panik att mitt lilla russin sku ha crashat but no! Apple håller allt (iallafall min 4år gammla pärla!)
Älskar dig mitt äppel :)

Det en riktig fruktsallad det här ;D

Nej nu börjar ja nog bli allt för trött för att skriva! Gonatt alla!!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar