onsdag 30 mars 2011

VILL TRÄNA!

Ja blir så sur på mig själv..... Varför ska ja nu fixa åt mig blåskatarr! De e ju såå onödigt. Jag som hade plannerat att träna hela veckan då ja måst catcha upp 2 veckors ledighet från träningen. Ja får nu bara vänta tills blåskatarren gått bort :( Men som tur fick jag meducin fixat och de gick med ett telefon samtal (första gången!) Jätte bra att man får de så lätt att man int behöv för en sån sak som man vet 100% att man har fara till läkaren och ta prover och härja.. Det var dessutom en ny grejj som dom pröva med mitt recet att läkaren skicka receptet till apteket elctriskt vilket jag trodde dom redan hade gjort i typ 10 år :D men nääee! :D Tog nog en stund att få mina piller då ja hoppa från en kassa till en annan då farmaseuten inte riktit hiffa datskin :D

Ja får nå fnatt just! JA VILLL TRÄNA!! Varför har man allti så grym fiilis o träna då man int får, och sen dom man kan så uppskattar man int de alls... hmm....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar