onsdag 27 april 2011

Hannas påsk lov ;)

Heej hejj! Tänkte att jag sku berätta kort om mitt påsklov!

Torsdag: mitt påsk lov började på torsdagen och då körde jag hem i min bil med Jellu! På kvällen hade jag jobb och det var en riktit skön tur! Joo och samma kväll beställde jag min maxi dress ;) Vi stängde redan 2 och jag fick 20€ tipp så jag var ju super nöjd ;)

Fredagen: Den hade jag mest väntat på för min syster skulle ha mega Easter party! Men mina planer for ju lite till skit så jag fick gå snällt på jobbet bara.. men det blev en rolig kväll på jobbet! Riktit roligt med andra ord! Och kvällen gick fort och ganska lungt!

Lördagen: Först var vi och åt middag (morgonmål för oss :D) hos henkkas pappa och hans flickvän. Det blev årets första grill mats middag, och de va gudomligt gott! Nam! Och där drack jag säkert 10 glas vin :D så jag va en aningen tipsy när vi kom hem :D men vi bytte bara kläder för sen for vi iväg till Henkkas kompis Sebba som hade en liten fest hemma.. Och efter det ut till Origo!

Söndagen: Vaknade jag super flunssig men med en mycket mild och snäll krapula :) så jag vart nöjd och glad! Senare for vi till min mamma och pappa på en andra grill middag i år ;) De va gått och passade suveränt med lie grill mat på en hangover dag :) Efteråt somnade vi kl 20 och vaknade kanske 23 och stannade uppe till 03.00 :D Sjuuukt!

Måndagen: Vaknade super täppt och trött och febrig :( Int kul alls! Men ja orkade ändå laga gel naglar till söta Rebecca :) Och så blev vi på paj middag hos min syster (3 olika pajer ;)) Nam! Senare den kvällen kollade vi What happens in vegas hos dom och mässade massvis med chippies ;)

Tisdag: Ännu mega sjuk och hemma i mitt ljuvliga hem i hangö och myst med min gulle baby hela dagen! Sen har jag städat lite och för första gången hängt byk uuuut! Soooo awesome! Och när vi hängde ut byket hade vi vår lilla påskhare med ute i koppel! Han sku int aaalls ha vilja in för han var sååå faschinerad över att hela "golvet" var gjort av mat! Så han åt ju gräset som om de sku ha vari sista dagen av hans liv :D Ska ta och filma honom nästa gång och sätta på bloggen så får ni se :) han e sååå söt! <3

Glad försenad PÅSK allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar