måndag 25 april 2011

Igen är jag före trendena ;)

Alllaa har väl märkt att det äe super in med virkat i sommar! Och jag diggar det sååå däär, i måttliga mängder! Men jag har redan i nåågra sommra (kanske 4 :D) gått med virkat och det är dom här fina shortsen jag gått med som jag nångång köpte inne på hm! Dom var ganska dyra kommer jag ihåg typ 50€ kanske men jag sku ha dom! Och vola nu e dom super in! Men jag kan bara berätta att jag tycker dom här sitter myyycke smyggare än dom som hm nu säljer.. För dom som dom säljer i år ser ut som 50 tals simbyxor :D
Men dom här har hållit super bra och jag tänker använda dom mååånga somrar till!

1 kommentar:

  1. Heej! :) Ja vet nu när de sku passa me domdä naglana, så ja funtsa bara om du e i Hangö då o så men ja had int din nummer så ja kund int ringa eller skicka.
    Eller vill du ens laga dom ännu? :p
    Ja vet nog ungefär hudanna ja sku villa ha :)
    Va kostar de förresten? (Ja måst fråga nån sponsor ;) hihi) o hu länge brukar dom hålla? bara sådä ungefär att int dom ha falli av vi studenten :D

    SvaraRadera