måndag 23 maj 2011

En till måndag...

Sitter på min obekvema soffa i mitt andra hem i Åbo och funderar på att fara och tudi men e int alls trött :( Det var en super härlig dag idag (igår.. :D) solensken och de va amazingly warm! sköönt! Och de va helt ljuvlit att se att alla träd är gröna och fina här, för i Hangö är dom inte riktit me ännu meeen soon soon :D 
När ja steg in i min legenhet blev jag attackerad av ett berg av post :O ojj och så var det smutsigt och dammigt här (måste lära mig att städa före jag far hem till Hangö!!!) Så jag städade hela lägenheten fin :) Måste ha det fint här då min mamma kommer hit på tisdagen och hon ska sova över hos mig och sen på onsdagen kommer hon på treatments till min skola :) Jag ska göra ansiktsvård och två andra flickor handvård och fotvård :) Riktig lyx :D 
Jag idag :) de var heeeeeeett med läderrocken :D
På hemvägen från matbutiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar