söndag 22 maj 2011

"Once on your lips always on your hips"

Sitter sombäst i tåget på väg till mitt andra hem :) och det är då sista gången före mitt sommarlov börjar, lovely! Har nu 3 dagar skola och sen är det loma :D eller loma och loma ska ju nog jobba men de e bara kul :) satt och pratade med en long lost friend just i tåget och de va jätte rolit att catcha upp!
Kollade på newsena att de hade igen varit ett vulkan utbrott i Island :O så får se om min älskling alls slipper iväg till Vegas :S hoppas de inte blir nått större måln så att dom nu slipper på sin trip :)

Jaa angående min rubrik ;) läste Paows blogg idag och hon hade skrivi att hon alltid tänker den meningen i huvudet då hon har godis himo, och jag tänker börja med samma! För de e ju sant och när man säger det i huvudet åt sig själv när man står vid godis hyllan så springer man nog ganska fort undan godiset!! ;) testa ni också!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar