torsdag 2 juni 2011

Soffpotatis




Holaa! hade sån paha himo på chips och dipp tidigare så jag körde till kisoken och köpte lite, tillika förde jag 4 paket som skulle tillbaka till Nelly och H&M ;) Och chipsena oc dippen satt nog suveränt en sån här deppig ensam hemma kväll.. Nu ligger jag fram för TVn och kollar Saimin Enkelit (love it!) Imorogon är det jobb igen! Som faktist ska bli helt skönt! :) Älskar mitt jobb! 
Som ni säkert har märkt så diggar jag faktist att ta bilder med webbisen :) okej bildena blir super dålig kvalitet men man behöver int hålla i nån skit kamera och så ser man sin pose tillika :D ;)

PUSS!

2 kommentarer:

  1. Hon ena i Saimin Enkelit jobba i Disney förra sommaren :P

    SvaraRadera
  2. vad betyder oc? "Och chipsena oc dippen satt nog suverä...." du borde kanske äta mindre sött, de börjar synnas så småningom ;)

    SvaraRadera