måndag 17 oktober 2011

Good monday so far!

Idag har det varit en skön dag! Vaknade relativt sent (12), är faktist alltid helt slut efter ett helt veckoslut med jobb. Gjorde några timmar lite slutarbetes juttun (går ganska trögt men men...) efter det var det dags för länk och det var nog såå skönt! :) Efter det blev det ungs kyckling med fullt med kryddor på och till lite ris och kokosgrönsaker. Nam! Beställde min Halloween outfit och bestämmde vad vi ska göra på Halloween med kompisarna... Iiiik vääntar sååå! :) Nu har jag skrivit lite till på slutarbetet, 8 sidor har jag faktist fårr ihop.. men där är nog bilder men ändååå jag är såå stålt! :D 

Bestämmde på veckoslutet att hela november kommer att vara en karkki fri månad, okej fine de går (så länge ja int glömmer att ja har det) meeeen... shopping fri månad också -.- trååååkit!Men har bestämmt att jag måst börja spara inför Thailand i vinter och annars bara lärar mig att man inte behöv köpa saker helatiden... yeah sure.... Men julklappar får ja köpa! haha :) Nää men månaden går snabbt ska vi hoppas :D vem vet kanske ja fortsätter i december :D haha not! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar