tisdag 18 oktober 2011

I'm desperate

Har sen jag slutade skolan (15.00) sökt en ny halloween dräkt! Hittade en super fin men den finns int på nån UK sida i S? mmm sant! Sen tänkte jag att fine de får bli den som jag ha beställt men jag pimppar upp den lite och köper en puffig under kjol till den! Så fick jag lääänge söka efter en sån på UKs sidor för att hitta en som int e out of stock... och när ja hittat den perfecta så har den 30€ shipping? Näääe! Ja tänker verkligen int betala 30€ till för en 10€ kjol? hmm... Och nu har jag sökt på finska sidor och svenska men hittar int en tillräckligt puffig kjol och har faktist sökt över allt (alla sexshoppar.... alla gotti butiker.. ALLA utklädnings butiker.) finns int! 

Jepp den här lilla enkla saken söker jag och hittar nada! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar